۰
(۰)

همه میزبان های وب مانند هم نیستند. جستجوی شما برای یافتن میزبانی وب با کیفیت می تواند به بن بست های زیادی منجر شود. در واقع، برخی از میزبان های وب به شما وعده ماه را می دهند، اما وقتی شروع به میزبانی با آنها می کنید، متوجه می شوید که می توانید با انگشتان دست شمارید که وب سایت شما در طول روز چند بار به طور کامل به درستی کار کرده است، یا اینکه تیم پشتیبانی مشتری آنها هرگز وقتی به آنها نیاز دارید، آنجا نیستند.

حتی بدتر از آن، ممکن است برای مدتی چیزها خوب بوده باشند، اما درست زمانی که وب سایت شما شروع به دریافت ترافیک بیشتری کرد و در نهایت شروع به ایجاد برند خود کردید، وب سایت شما شروع به کند شدن کرد و آنها بسته های کافی برای کمک به شما در گذار به فضای ذخیره سازی بیشتر نداشتند.

اما شما نیاز ندارید که وقت خود را با لغزیدن از طریق شرکت های میزبانی وب که تنها باعث ناامیدی شما خواهند شد، تلف کنید. چهار چیز وجود دارد که می توانید انجام دهید تا میزبان وب ایده آل را انتخاب کنید:

چگونه میزبان وب ایده آل را در ۴ قدم ساده انتخاب کنید

۱. نیازهای وب سایت خود را تعیین کنید (سپس بهترین قیمت را انتخاب کنید)
۲. میزبان وبی با ویژگی های اساسی عالی پیدا کنید
۳. پس از پوشش دادن اصول اولیه، به دنبال ویژگی های اضافی عالی باشید
۴. یک سیستم پشتیبانی مشتری خوب انتخاب کنید

بیایید مستقیماً به قدم اول برویم.

۱. نیازهای وب سایت خود را تعیین کنید

بهترین قیمت و بهترین راه حل را برای نیازهای خود انتخاب کنید!

هیچ فایده ای ندارد که میزبانی وب عالی را انتخاب کنید، تنها برای اینکه متوجه شوید که باید هر ماه بین پرداخت هزینه میزبانی وب و پرداخت سایر ضروریات انتخاب کنید. پس بیش از حد هزینه نکنید. میزبانی را انتخاب کنید که در ارائه بسته های میزبانی وب با کیفیت تخصص دارد بدون اینکه قیمت را افزایش دهد.

اما چگونه می توانید نیازهای میزبانی وب سایت خود را تعیین کنید؟ اینجا یک راهنمای مفید وجود دارد:

چه میزان ترافیک را پیش بینی می کنید؟

و اینجا صادق باشید. هیچکس از اینکه ترافیک پیش بینی شده خود را بزرگنمایی کنید و در نتیجه بیش از آنچه که نیاز دارید برای یک طرح میزبانی با فضای ذخیره سازی زیاد پرداخت کنید، سود نمی برد. و اگر به قصد کاهش هزینه ها، ترافیک خود را عمداً کم برآورد کنید، فقط پایان کار این خواهد بود که هزینه های اضافی بیشتری را که ممکن بود با یک بسته پیشرفته تر اجتناب کنید، پرداخت کنید و با وب سایت کند خود، بازدیدکنندگان خود را ناراحت خواهید کرد.

پس به صورت صادقانه به ترافیک پیش بینی شده خود نگاه کنید تا به شما در تصمیم گیری در مورد نوع میزبانی که نیاز دارید، کمک کند. گزینه های اصلی شما میزبانی اشتراکی، میزبانی اختصاصی و میزبانی سرور مجازی هستند. (نگران نباشید؛ معنی این ها را توضیح خواهیم داد.)

میزبانی اشتراکی : اگر ترافیک زیادی را پیش بینی نمی کنید (مثلاً ۱۰۰ تا ۵۰۰ بازدیدکننده روزانه) و این اولین وب سایت شما است، میزبانی اشتراکی گزینه عالی برای شما است.
میزبانی اختصاصی : اگر برند شما قبلاً به خوبی شناخته شده است و ترافیک وب زیادی را پیش بینی می کنید، به میزبانی اختصاصی نیاز خواهید داشت. گزینه اختصاصی در زویپ نیز باید در محدوده بودجه شما باشد.
میزبانی سرور مجازی : اگر برند شما متوسط است و اکثر اوقات ترافیک متوسطی دریافت می کنید، اما در برخی اوقات سال نیز شاهد افزایش ترافیک هستید، بسته میزبانی سرور مجازی را توصیه می کنیم که به شما حریم خصوصی و پهنای باند اضافی را که مشتریان سرور اختصاصی ما دوست دارند، با قیمت پایین تر ارائه می دهد.

آیا می خواهید وارد کسب و کار میزبانی وب شوید؟

اگر می خواهید از وب سایت خود برای تبلیغ اینکه میزبانی وب را برای فروش ارائه می دهید، استفاده کنید، به طرح میزبانی سفارشی برای میزبانی هاست نیاز خواهید داشت.

میزبانی وب سرور به این معنی است که شما میزبانی وب را از یک شرکت میزبانی معتبر مانند زویپ خریداری خواهید کرد و سپس آن را با سود به دیگران می فروشید. اگر میزبانی وب برای فروش دارید، نمی خواهید به طرح میزبانی که مجبورید آن را وادار به کار کردن کنید، راضی شوید. در زویپ ، ما می دانیم که وقتی به دنیای فروش میزبانی وب قدم می گذارید، ممکن است کمی گیج کننده باشد، به خصوص اگر تازه شروع کرده باشید.

بنابراین، ما طرح هایی داریم که به طور خاص برای اهداف فروش طراحی شده اند.

طرح های میزبانی هاست ما دارای میزبانی برچسب سفید هستند، که به این معنی است که می توانید محصول خود را به هر شکلی که می خواهید برندسازی کنید و ما لوگوی خود را هیچ جا روی محصول میزبانی وب شما قرار نخواهیم داد. مشتریان شما نخواهند فهمید که میزبانی خود را از ما خریده اید و ما به آنها نخواهیم گفت!

همچنین می توانید با این طرح دامنه های نامحدود خریداری کنید و به پنل WHM دسترسی خواهید داشت که به شما امکان مدیریت حساب های مشتریان خود را می دهد، حتی اگر تجربه قبلی در زمینه میزبانی وب نداشته باشید.

پس اگر می خواهید به فروش میزبانی وب شروع کنید، می خواهید شرکت میزبانی را انتخاب کنید که میزبانی وب با کیفیت را برای طرح سرور مجازی خود ارائه دهد. مطمئن شوید که نیازهای شما را برآورده می کند!

۲. میزبان وبی با ویژگی های اساسی عالی پیدا کنید

ویژگی های مهم در انتخاب میزبان وب قابل اعتماد:

۱. قابلیت اطمینان: شما به میزبان وبی نیاز دارید که حداقل بیشتر اوقات وب سایت شما را در دسترس نگه دارد. هرگز میزبان وبی را انتخاب نکنید که کمتر از ۹۹% زمان در دسترس باشد. شرکت هایی مانند زویپ سرور که ۹۹.۹% زمان در دسترس هستند، طبیعتاً بهتر هستند.

۲. اتصال سریع: شما به شرکت میزبانی با سرورهای سریع نیاز دارید تا اطمینان حاصل کنید که بازدیدکنندگان شما برای بارگیری وب سایت شما خسته نمی شوند.

۳. پشتیبان گیری داده ها: حتی با بهترین برنامه ریزی ها، گاهی اوقات چیزها ممکن است اشتباه پیش بروند. بنابراین، مطمئن شوید که شرکت میزبانی شما از پشتیبان گیری داده ها ارائه می دهد، به طوری که در صورت بروز مشکلی برای وب سایت شما، نگران آن نباشید.

۴. نصاب یک کلیکی: نصاب های یک کلیکی نصب برنامه هایی که برای وب سایت شما نیاز دارید، مانند وردپرس و جوملا را آسان می کند. شما می توانید این برنامه ها را با یک کلیک واقعاً نصب کنید. انتخاب میزبان وبی که این سرویس را ارائه می دهد، زندگی شما را بسیار آسان تر خواهد کرد.

۵. پنل کنترل آسان استفاده: در همین راستا، شما می خواهید میزبان وبی را انتخاب کنید که پنل کنترلی مانند cPanel ارائه می دهد که مدیریت وب سایت شما را آسان می کند.

۶. قابلیت مقیاس پذیری: هنگامی که ترافیک وب سایت شما افزایش می یابد، به فضای ذخیره سازی بیشتری نیاز خواهید داشت. میزبان وبی را انتخاب کنید که گزینه های میزبانی متنوعی ارائه می دهد، به طوری که هنگامی که نیاز به انتقال به بسته میزبانی دیگری دارید، بتوانید این کار را بدون مشکل انجام دهید.

۳. اصول اولیه و ویژگی های اضافی عالی را به دست آورید

– گواهینامه های SSL: این ها داده ها را رمزگذاری می کنند و از بازدیدکنندگان شما محافظت می کنند.
– ابزار SEO: ابزار SEO به شما در جذب ترافیک وب بیشتر کمک می کند.
– ابزار بازاریابی ایمیلی: این ابزارها بازاریابی ایمیلی را آسان می کنند تا بتوانید کمپین های بازاریابی موفقی را اجرا کنید.
– ساخت وب سایت: ساخت وب سایت به شما امکان می دهد در عرض چند دقیقه وب سایتی ایجاد کنید، به طوری که وب سایت شما مانند کاری باشد که یک طراح وب انجام داده است، اگرچه خودتان آن را با هزینه ای کمتر انجام داده اید.

۴. یک سیستم پشتیبانی مشتری خوب انتخاب کنید

اگر سوالی دارید (و به ویژه در ابتدا، سوالات زیادی خواهید داشت)، به شرکت میزبانی وب با پشتیبانی عالی نیاز خواهید داشت. بنابراین، شرکتی را انتخاب کنید که پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته ارائه می دهد (مانند زویپ سرور ).

جمع بندی

راه حل های میزبانی وب با کیفیت نادر هستند، اما آنها وجود دارند و ارزش آن را دارند. به میزبان هایی که به وب سایت شما اهمیت نمی دهند یا هنگام رسیدگی به درخواست های شما بی تفاوت هستند، راضی نشوید. برای موفقیت وب سایت خود، میزبان زویپ سروررا انتخاب کنید.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.