۰
(۰)

شما می‌توانید افزونه‌های زیادی را در سی پنل خود نصب کنید. یکی از افزونه‌هایی که بسیار کاربردی و پر استفاده است Perl Modules است. Perl مخففِ “Practical Extraction and Reporting Language” به معنای “زبان عملی استخراج و گزارش دهی” است. این زبان برنامه نویسی یک زبان سطح بالا، همه منظوره، مفسری و پویا است و هدف اصلی این زبانِ برنامه نویسی سهولت در فرستادن گزارشات است. اگر هاست شما از زبان Perl پشتیبانی می‌کند و همچنین از این زبان در وب سایت خود استفاده می‌کنید حتماً به این ماژول نیاز پیدا می‌کنید.

Perl Modules کجای سی پنل است؟

وقتی به تب SOFTWARE مراجعه کنید Perl Modules را در آنجا می‌بینید و روی آن کلیک نمایید.

چگونگیِ استفاده از ماژول پرل در وب سایت خود

وقتی وارد صفحه ماژول پرل شدید اولین چیزی که سی پنل برای شما به نمایش می‌گذارد روش استفاده از آن است که شما می‌توانید با وارد کردن یکی از دو کد بالا که به صورت قرمز رنگ نوشته شده است از این ماژول در وب سایت خود استفاده نمایید.

جستجوی افزونه‌های Perl

برای جستجوی افزونه‌های زبان پرل می‌توانید از این قسمت استفاده نمایید. در فیلد Search افزونه‌ی مدنظر خود را نوشته سپس روی Go کلیک نمایید تا سی پنل افزونه‌های با آن نام را برای شما نمایش دهد. همچنین شما می‌توانید با کلیک بر روی Modules Available Show هم تمام ماژول‌های پرل را به صورت لیست و صفحه‌بندی شده ببینید.

نصب ماژول‌های Perl

اگر شما نام ماژولی را کامل می‌دانید، با وارد کردن نام ماژول خود در این فیلد و با کلیک بر روی Install Now ماژول خود را نصب کنید.

لیست ماژول‌های نصبی

در نهایتِ در این صفحه لیست ماژول‌هایی که نصب کرده‌اید را می‌توانید مشاهده نمایید.

هم اکنون که با سی پنل بیشتر آشنا شدید، می توانید جهت خرید هاست سی پنل یا مشاوره قبل از خرید با ما در ارتباط باشید.

در صورتی که قصد ارائه و فروش هاست سی‌پنل را دارید، می‌توانید با خرید سرور مجازی سی پنل و لایسنس سی‌پنل از زویپ سرور، نصب و کانفیگ‌های لازم را به کارشناسان شرکت بسپارید.

امیدواریم از این مقاله آموزشی زویپ سرور استفاده لازم را برده باشید.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.