۵
(۱)

یکی از کارهای حیاتی برای وب‌سایتمان این است که خطاها/ Errorهای آن را رفع کنیم تا سایت ما به مشکل برنخورد. گاهی اوقات به دلیل حجم صفحات سایت و حجم بالا تعامل سایت با کاربر، خطاهای حیاتیِ سایت را نمی‌توانیم متوجه آن شویم و شاید این خطاها یک خطای سطحی باشد و مشکلی خاصی را برای ما ایجاد نکند ولی اگر این خطاها یک خطای مهم باشد و باعث پایین آوردن بازدید سایت و در روند سئوی سایت مشکل ایجاد کند و اینجاست که باید به این خطاها هر چه زودتر رسیدگی شود و آن را برطرف کرد. سی پنل ابزاری را در اختیار ما قرار داده است که آخرین خطاهای قابل اهمیت را برای ما به نمایش می‌گذارد. به همین سبب بهتر است روزانه و اگر نتوانستید هفته‌ای یک‌بار این قسمت از سی پنل را مشاهده کنید تا از روند بدون مشکل وب سایت خود اطمینان پیدا کنید.

Errors کجای سی پنل است؟

از تب METRICS ابزار Errors را انتخاب نمایید.

دیدن خطاهای سایت

در کادر قرمز رنگی که مشاهده می‌کنید از خط‌های بالا آخرین خطاهای سایت را به صورت لاگ‌وار به نمایش می‌گذارد. برای مثال در این فضای میزبانی ما پوشه‌ی public_html را پاک کردیم برای امتحان و شما در خط بالای این قسمت مشاهده می‌کنید که سی‌پنل اول از همه تاریخ این خطا را مشخص کرده است، سپس ساعت را دقیق مشخص کرده است کد این رویداد و آیپی شخصی که این خطا برای او به نمایش در آمده است را نیز آورده است و در آخر این خط پیغام File not found و خطای ۴۰۴ را برای ما آورده است. بدین ترتیب شما می‌توانید خطاهای سایت خود را با ریزترین جزئیات مشاهده کنید و به رفع آن اقدام کنید.

هم اکنون که با سی پنل بیشتر آشنا شدید، می توانید جهت خرید هاست سی پنل یا مشاوره قبل از خرید با ما در ارتباط باشید.

در صورتی که قصد ارائه و فروش هاست سی‌پنل را دارید، می‌توانید با خرید سرور مجازی سی پنل و لایسنس سی‌پنل از زویپ سرور، نصب و کانفیگ‌های لازم را به کارشناسان شرکت بسپارید.

امیدواریم از این مقاله آموزشی زویپ سرور استفاده لازم را برده باشید.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۵ / ۵. تعداد آرا: ۱

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.