۰
(۰)

یکی از قابلیت های حیاتی و بسیار مهم که در تمامی کنترل پنل ها وجود دارد امکان ساخت ایمیل اکانت با ادرس دلخواه به همراه پسوند دامنه شما می‌باشد. در این مقاله نیز نحوه ساخت ایمیل اکانت در دایرکت‌ ادمین را که به راحتی چند کلیک می‌باشد به شما خواهیم گفت. برای دیدن آموزش ساخت ایمیل اکانت در سی‌پنل نیز به مقاله مربوطه مراجعه کنید.

ابتدا از بخش E-mail Manager به بخش E-mail Accounts بروید. در این صفحه تمامی اکانت ایمیل های شما نمایش داده می‌شود، برای ساخت یک اکانت ایمیل جدید بر روی گزینه سمت راست کلیک کنید، این گزینه در تصویر نیز مشخص شده است.

پس از انتخاب گزینه Create Account صفحه بالا برای شما ظاهر خواهد شد که در ادامه تمامی گزینه ها را به شما توصیح خواهیم داد.

Username : نام اکانت خود را در این بخش وارد کنید. این نام دلخواه می‌باشد و محدودیتی ندارد اما نباید تکراری باشد.

Password : پسوورد یا کلمه عبور خود را در این بخش وارد کنید.

E-mail Quota (MB) : حجم مجاز برای استفاده توسط این اکانت در این بخش می‌بایستی مشخص شود. به عنوان مثال اگر این مقدار را برابر با ۵۰ بگذارید. این اکانت مجوز استفاده از ۵۰ مگابایت حجم هاست شما را دارا می‌باشد.

Send limit : تعداد مجاز ارسال ایمیل را نیز در این بخش می‌بایستی وارد کنید. اگر این بخش را برابر با ۲۰۰ قرار بدهید نمی‌توانید بیش از ۲۰۰ ایمیل به صورت روزانه ارسال کنید.

در انتها بر روی گزینه Create Account کلیک کنید تا ایمیل اکانت شما ساخته شود.

در صورت موفقیت آمیز بودن ساخت اکانت پیغام بالا به شما نشان داده می‌شود، در این پیغام همچنین اطلاعات مهمی نیز به شما داده میشود.

در نهایت میتوانید از بخش Dashboard > E-mail Accounts اکانت های خود را مدیریت کنید.

در صورتی که قصد ارائه و فروش هاست دایرکت ادمین را دارید، می‌توانید با خرید سرور مجازی دایرکت ادمین و لایسنس دایرکت ادمین از زویپ سرور، نصب و کانفیگ‌های لازم را به کارشناسان شرکت بسپارید.

امیدواریم از این مقاله آموزشی زویپ سرور استفاده لازم را برده باشید.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.