۰
(۰)

همانطور که می‌‎دانید FTP مخفف File Transfer Protocol یک پروتکلی است که برای انتقال فایل‌ها استفاده می‌شود که از این پروتکل می‌توانید در سی‌پنل استفاده نمایید. برای کار کردن با این پروتکل می‌توانید به مقاله‌ی ساخت اکانت FTP مراجعه نمایید. گاهی اوقات پیش می‌آید برای شما که نیاز دارید فضای میزبانی خود را برای انتقال فایل استفاده نمایید و اینجاست که بدست آوردن آمار و ارقامی که در پروتکل FTP هست به کار شما می‌آید. برای بدست آوردن این آمار و ارقام ابزار Webalizer FTP شدیداً به کار شما می‌آید.

Webalizer FTP کجای سی‌پنل قرار دارد؟

به تب METRICS مراجعه کرده و Webalizer FTP را انتخاب نمایید.

نکته: دقت داشته باشید که زمانی که از پروتکل FTP سایت خود برای ارسال محتوا به بازدیدکنندگان خود استفاده نکرده باشید، زمانی که روی Webalizer FTP کلیک کنید، وارد صفحه‌ای خواهیدشد که به شما هشدار خواهد داد که اطلاعاتی برای نمایش وجود ندارد. درغیراین صورت صفحه‌ای به‌مانند تصویر زیر به شما نشان داده خواهد که باید روی پیوند آبی‌رنگ انتهای آن کلیک کنید.

روی لینک آبی رنگ کلیک کنید.

مشاهده‌ی آمار و ارقام FTP در سی‌پنل

آمار به تفکیک ماه قابل نمایش است و با کلیک روی پیوند هر ماه، وارد صفحه‌ی آمار همان ماه خواهید شد. پس دقت داشته باشید که بازدیدهای عادی که از سایت شما صورت می‌گیرد با پروتکل HTTP است و توسط مرورگر کاربران سایت باید انجام گیرد. اما یک نوع بازدید هم می‌توان با پروتکل FTP داشت که صفحات سایت شما به مانند حالت عادی برای بازدید کنندگان قابل نمایش نیست. بلکه محتویات هر مسیر برای آنها درون مرورگر یا نرم‌افزار سمت مشتریِ آن‌ها فهرست می‌گردند. که با کلیک روی هر کدام دانلود آن پرونده شروع می شود آمار بخش Webalizer FTP با این نوع بازدید از سایت پر می شود.

هم اکنون که با سی پنل بیشتر آشنا شدید، میتوانید جهت خرید هاست سی پنل یا مشاوره قبل از خرید با ما در ارتباط باشید.

در صورتی که قصد ارائه و فروش هاست سی‌پنل را دارید، می‌توانید با خرید سرور مجازی سی پنل و لایسنس سی‌پنل از زویپ سرور، نصب و کانفیگ‌های لازم را به کارشناسان شرکت بسپارید.

امیدواریم از این مقاله آموزشی زویپ سرور استفاده لازم را برده باشید.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.