۰
(۰)

یکی دیگر از اپلیکشن‌های جعبه ابزارِ METRICS در سی پنل Awstats است. این ابزار در محیطی کاملاً گرافیکال آمار و ارقام وب‌سایتمان را نمایش می‌دهد. شما می‌توانید برای مشاهده‌ی آمار بازدید سایت خود از این ابزار استفاده کنید. اطلاعات و دیتایی که به صورت آماری این نرم‌افزار در اختیار ما قرار می‌دهد شامل بازدید‌های ساعتی، روزانه، هفتگی، ماهیانه و سالیانه است. اگر می‌خواهید به جزءترین صورت ممکن سایت خود را بررسی کنید و آمار آن را به‌دست بیاورید من این ابزار را به شما معرفی می‌کنم. برای بهتر درک کردن این ابزار در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با این ابزار آشنا کنم.

Awstats در کجای سی پنل قرار دارد؟

طبق معمول به تب METRICS مراجعه کرده و ابزار Awstats را انتخاب نمایید.

انتخاب دامنه‌ی موردنظر

زمانی که وارد صفحه‌ی این نرم‌افزار در سی پنل شدید، باید دامنه‌ای را اتنخاب کنید که قصد دیدن آمار آن سایت را دارید.

نمودارهای آماری وب سایت

سپس وارد صفحه ای خواهید شد که نمایی از آن را در تصویر زیر می‌بینید.

از فهرست ناوبری سمت چپ، به بخش‌های مختلف این صفحه هدایت خواهید شد. هر بخش به صورت دسته‌بندی شده، یک نوع از آمار سایت را به شما نشان می‌دهد. به عنوان مثال در گروه پیوندهای When نوار سمت چپ اینکه به صورت ساعتی، روزانه و ماهیانه چطور از سایت ما بازدید صورت گرفته را نشان می‌دهد. به همین ترتیب از دیگر قسمت‌های این صفحه قادر به دریافت اطلاعات بسیار خوبی از آمار سایت‌تان خواهید شد.

هم اکنون که با سی پنل بیشتر آشنا شدید، می توانید جهت خرید هاست سی پنل یا مشاوره قبل از خرید با ما در ارتباط باشید.

در صورتی که قصد ارائه و فروش هاست سی‌پنل را دارید، می‌توانید با خرید سرور مجازی سی پنل و لایسنس سی‌پنل از زویپ سرور، نصب و کانفیگ‌های لازم را به کارشناسان شرکت بسپارید.

امیدواریم از این مقاله آموزشی زویپ سرور استفاده لازم را برده باشید.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.