۵
(۱)

بهبود امنیت وب سایت با SShield

امنیت بزرگترین مشکل برای وب سایت ها و برنامه های کاربردی آنلاین امروزه است. هکرها اغلب می خواهند جزئیات شخصی شما، داده های سایت یا حتی فقط برای سرگرمی شما را نقض کنند. اگر فکر می کنید پروژه شما برای هک شدن بیش از حد ناچیز است، ممکن است بخواهید این واقعیت را در نظر بگیرید که ۴۳% از حملات سایبری به کسب و کارهای کوچک هدف قرار می دهند.

PHP-FPM: بهبود سرعت و امنیت وب سایت ها

حتی پس از پیاده سازی راه حل SShield که ۹۹.۹۹۸% از حملات شناخته شده به وب سایت ها را مسدود می کند، بخش تحقیق و توسعه زویپ سرور  به دنبال راه های بیشتری برای افزایش سرعت سایت های مشتری و افزایش امنیت آنها بود.

تقریباً همه وب سایت ها این روزها از PHP استفاده می کنند. ما دریافتیم که اگر کد PHP سریعتر اجرا شود، وب سایت نیز سریعتر بارگذاری خواهد شد. بنابراین آزمایش های گسترده ای از تمام روش های موجود برای اجرای PHP انجام داده ایم.

نتایج قطعی بود – پیاده سازی PHP-FPM به طور قابل توجهی سریعتر است. بسته به کد PHP مورد نظر، این افزایش عملکرد ممکن است به ۳۰% برسد. در عین حال، PHP-FPM امنیت و پایداری بالاتری را در سطح سرور به ارمغان می آورد که مانند کشتن دو پرنده با یک تیر است.

PHP-FPM به طور پیش فرض فعال است

cPanel هنوز PHP-FPM را به عنوان یک دستگیره PHP پیش فرض برای حساب های جدید پشتیبانی نمی کند. با این حال، می توان آن را به صورت دستی برای هر حساب فعال کرد. اگر می خواهید PHP-FPM را برای VPS ابری خود فعال کنید، باید با پشتیبانی فنی زویپ سرور  تماس بگیرید.

اما کاربران سرور مجازی واقعاً گزینه عالی دیگری دارند.

SPanel پنل کنترل توسعه یافته توسط زویپ سرور  است که شما را از هزینه های فزاینده مجوز cPanel ذخیره می کند. این پنل با cPanel و دستگیره PHP-FPM سازگار است و ما آن را به عنوان دستگیره PHP پیش فرض برای تمام سرورهای SPanel جدید قرار داده ایم.

PHP-FPM تنها سرعت را افزایش نمی دهد، عامل امنیت نیز وجود دارد. اجرای هر اسکریپت PHP در محیطی جداگانه برای هر کاربر اتفاق می افتد و مدیر سیستم می تواند کنترل کند که چند فرآیند PHP توسط فرآیند اصلی PHP-FPM ایجاد شود. این ویژگی عالی است زیرا سرورها را بسیار سخت تر از بارگذاری و خراب شدن می کند.

چگونه بیشترین سرعت و امنیت را به دست آوریم؟

جداسازی وب سایت شما در سرور ابری خود تنها راه رسیدن به سرعت و امنیت تضمین شده است. به لطف پنل کنترل SPanel، SShield و تمام ابزارها و نرم افزارهای نوآورانه توسعه یافته توسط زویپ سرور ، ما موفق به میزبانی موثر وب سایت ها برای SMB ها و شرکت های بزرگتر شده ایم.

هنوز از میزبانی اشتراکی استفاده می کنید؟

هرگز برای بهتر شدن دیر نیست…

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۵ / ۵. تعداد آرا: ۱

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.