۰
(۰)

مقابله با داشبورد وردپرس برای اولین بار ممکن است کمی دلهره‌آور باشد. با گذشت زمان، این داشبورد کمی بزرگ‌تر شده است، اما نگران نباشید – شما به سرعت با آن آشنا خواهید شد. در حالی که فهرست گزینه‌ها ممکن است طولانی به نظر برسد، همه چیز به‌خوبی دسته‌بندی شده است.

امروز ما به بررسی برخی از نکات برجسته خواهیم پرداخت که به شما کمک می‌کند وب‌سایت وردپرسی خود را راه‌اندازی کنید. زمانی که به سیستم عادت کردید، انجام کارها از طریق داشبورد وردپرس تنها چند ثانیه طول خواهد کشید.

سیستم مدیریت محتوا چیست؟

سیستم مدیریت محتوا یا CMS، یک برنامه وب است که به ایجاد و مدیریت محتوای وب‌سایت کمک می‌کند. این برنامه‌ها وظایف پیچیده را ساده می‌کنند تا حتی کاربرانی که مهارت‌های کدنویسی یا دانش فنی ندارند نیز بتوانند آن‌ها را مدیریت کنند.

این مزیت به تنهایی قابل توجه است، اما وب‌سایت‌های مبتنی بر CMS همچنین پویا هستند. آن‌ها می‌توانند به‌طور لحظه‌ای محتوا ایجاد کنند و به شما این امکان را می‌دهند که انواع صفحات وب منحصر به فردی بسازید. این ویژگی‌ها، راه‌حل‌های CMS را برای ایجاد تجربه وب شخصی‌سازی شده برای تمام بازدیدکنندگان آنلاین بسیار مناسب می‌سازد.

چرا وردپرس؟

امروزه، وردپرس به عنوان نام غالب در صنعت CMS شناخته می‌شود و بیش از ۴۰ درصد از تمام وب‌سایت‌های فعال را پشتیبانی می‌کند. با توجه به اینکه اینترنت در حال حاضر میزبان بیش از ۱.۸ میلیارد وب‌سایت است، این سهم بازار برای یک برنامه وب واحد شگفت‌انگیز است.

با توجه به تنوع زیاد پیشنهادات CMS، ممکن است تعجب کنید که چرا وردپرس این‌قدر موفق بوده است. پاسخ ساده است – استفاده از آن بسیار آسان، قدرتمند و بسیار انعطاف‌پذیر است. تقریباً هر کسی می‌تواند از وردپرس برای ساخت هر نوع وب‌سایت دلخواه استفاده کند.

مزایای اصلی وردپرس

وردپرس رایگان است

به عنوان یک محصول متن‌باز، وردپرس کاملاً رایگان برای استفاده است. هر کسی می‌تواند به وب‌سایت رسمی وردپرس مراجعه کرده، فایل‌ها را دانلود کند و آن را بر روی یک پلتفرم میزبانی وب دلخواه خود پیاده‌سازی کند.

مجوز متن‌باز خلاقیت را افزایش می‌دهد

وردپرس تحت مجوز عمومی GNU منتشر شده است، به این معنی که می‌توانید آن را به صورت رایگان اجرا کنید و همچنین اجازه دارید آن را مطالعه و اصلاح کنید. این امر منجر به ایجاد یک اکوسیستم پر رونق از طرفداران وردپرس شده است که امروزه بخش قابل توجهی از قدرت وردپرس را تشکیل می‌دهند.

طراحی ماژولار پتانسیل نامحدود را ارائه می‌دهد

در حالی که وردپرس در قلب خود یک CMS است، طراحی ماژولار آن به شما این امکان را می‌دهد که به سرعت و به آسانی قابلیت‌ها را گسترش دهید.

کمک به راحتی در دسترس است

با توجه به تعداد وب‌سایت‌های مبتنی بر وردپرس، یک جامعه بزرگ وجود دارد که می‌توانید در صورت نیاز کمک بگیرید.

سازگاری و پیشرفت

وردپرس با زمان پیش رفته و به سرعت به فناوری‌های جدید و نوظهور سازگار شده است. به عنوان مثال، با وجود اینکه تقریباً دو دهه در بازار است، یکی از اولین راه‌حل‌های CMS بود که رویکردی سازگار با موبایل را اتخاذ کرد.

چگونه میزبانی شما می‌تواند در وردپرس کمک کند؟

بسیاری از ارائه‌دهندگان میزبانی وب، برنامه‌های وردپرس را تبلیغ می‌کنند، اما همه آن‌ها ممکن است برابر نباشند. برخی از ارائه‌دهندگان خدمات، از این موضوع صرفاً به عنوان یک ترفند بازاریابی استفاده می‌کنند. برای یافتن بهترین میزبان‌های وردپرس، باید فراتر از جزئیات استاندارد برنامه‌های میزبانی وب نگاه کنید و ببینید آیا ویژگی‌های منحصر به فردی ارائه می‌دهند یا خیر.

به عنوان مثال، زویپ سرور یک ابزار مدیریت وردپرس به نام zWordPress را با برنامه‌های وردپرس خود ارائه می‌دهد. این ابزار ساده به شما کمک می‌کند تا وب‌سایت وردپرسی خود را در هر زمان به‌روز و ایمن نگه دارید. این ابزار در داخل کنترل پنل میزبانی وب شما در دسترس است، بنابراین نیازی به دسترسی به داشبورد ندارید.

کاربران وردپرس در زویپ سرور همچنین از حفاظت رایگان در برابر تهدیدات سایبری به صورت زمان واقعی بهره‌مند می‌شوند. ابزار SShield، که قوی و مؤثر است، بیش از ۹۹.۹۹۸٪ از فعالیت‌های مشکوک را مسدود می‌کند.

علاوه بر ویژگی‌های نوآورانه مانند این، می‌توانید در صورت نیاز به کمک، با پشتیبانی مشتری ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته ما تماس بگیرید. حتی اگر چیزی وجود نداشته باشد که بتوانند به‌طور مستقیم به شما کمک کنند، مطمئناً می‌توانند شما را به سمت درست هدایت کنند.

نتیجه‌گیری

با توجه به قابلیت‌های بالای وردپرس، تعجب‌آور نیست که این CMS به شدت مورد تحسین قرار گرفته است. به محض اینکه با آن آشنا شوید، به سرعت به بخشی از رفتار طبیعی شما تبدیل خواهد شد.

مروری که در اینجا بر روی داشبورد وردپرس ارائه شده، باید به شما کمک کند تا مشکلات اولیه را در مسیر ایجاد یک وب‌سایت جدید و درخشان وردپرسی خود پشت سر بگذارید.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.