۰
(۰)

نکات مهم حذف دیتابیس در سی پنل

اگر به‌صورت دستی دیتابیس کاربر (User’s Database) را حذف کنید، شاهد خطا در بکاپ‌گیری خواهید بود. چون سیستم به‌طور کامل نسخه‌های قبلی را حذف نکرده است. به‌همین‌ دلیل، توصیه اکید می‌کنیم حتما از رابط کاربری MySQL® Databases در سی پنل استفاده کنید.

حذف یک پایگاه داده در cPanel ممکن است ترسناک به نظر برسد ، اما با یک رویکرد ساختاری ، می تواند یک فرآیند ساده باشد. در این راهنما ، ما شما را از طریق سه مرحله ساده برای حذف یک پایگاه داده در cPanel بدون تلاش راهنمایی خواهیم کرد.

 

مرحله ۱: دسترسی به cPanel

برای شروع ، با استفاده از اعتبارنامه های خود به حساب cPanel خود وارد شوید. پس از ورود به سیستم ، به بخش Databases بروید و روی آیکون Mysql Databases کلیک کنید. این شما را به صفحه مدیریت پایگاه داده می برد که در آن می توانید تمام پایگاه های داده خود را مشاهده کنید.

 

مرحله ۲: انتخاب پایگاه داده

در صفحه پایگاه داده های MySQL ، به پایین حرکت کنید تا لیست پایگاه داده های مرتبط با حساب خود را پیدا کنید. پایگاه داده ای که می خواهید حذف کنید را شناسایی کنید و روی دکمه ” حذف ” کنار آن کلیک کنید. وقتی از شما خواسته شد که ادامه دهید ، حذف را تایید کنید.

 

مرحله ۳: تایید حذف

پس از کلیک بر روی دکمه ” حذف ” ، یک پیام تایید ظاهر می شود تا اطمینان حاصل شود که می خواهید پایگاه داده انتخاب شده را حذف کنید. با کلیک کردن روی “Delete Database” اقدام خود را تایید کنید. سیستم سپس پایگاه داده را به طور دائم از حساب شما حذف می کند.

با پیروی از این سه مرحله ساده ، می توانید به طور موثر یک پایگاه داده را در cPanel بدون هیچ مشکلی حذف کنید. به یاد داشته باشید که قبل از حذف یک پایگاه داده ، از هر گونه داده ضروری پشتیبان گیری کنید تا از از دست دادن تصادفی اطلاعات جلوگیری کنید.

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.