۰
(۰)

همانطور که می‌دانید شما در سی‌پنل قادر خواهید بود برای تک‌تک پوشه‌های فضای میزبانی خود رمزعبوری را تعیین کنید و برای آن کاربری را نیز تعریف کنید که فقط کاربر مدنظر شما بتواند به آن و محتویات درونش دسترسی داشته باشد، اگر نیاز باشد برای دفعات ورود آن فرد هم محدودیت تعیین کنید، می‌توانید از قسمت Protection Leech این کار را انجام دهید.

مکان Leech Protection در سی‌پنل

محدود کردن پوشه‌ی مدنظر

با ورود به بخش Protection Leech می‌بایست با کلیک روی دکمه‌ی EDIT در راستای هر پوشه می‌توانید به صفحه‌ی ویرایش و محدودیت پوشه‌‌ی مدنظر خود وارد شوید.

Set up Leech Protection

Number of Logins Per Username Allowed in a 2-Hour Period: تعداد دفعات ورود موفق به پوشه‌ی رمزنگاری شده برای یک دوره‌ی زمانیِ ۲ ساعته را باید در این جعبه وارد کنید.
URL to Redirect Leech Users to: نشانیِ صفحه‌ای که فردی که از میزان محدودیت تخطی کرده است و باید به آن ارجاع داده شود را باید درون این جعبه وارد کنید.
Send Email Alert To: اگر می‌خواهید ایمیل هشداری به نشانیِ ایمیل خاصی بعد از تخطی یک فرد ارسال گردد، این گزینه باید فعال شده و سپس نشانیِ ایمیل در جعبۀ زیرین آن وارد گردد.
Disable Compromised Accounts: اگر می خواهید حساب فردی که از تعداد دفعات مجاز تخطی کرده است مسدود گردد، این گزینه را فعال نمایید.

پس از آن روی Enable کلیک کنید تا تنظیمات ذخیره شده و حفاظت تعداد دفعات ورود به پوشۀ رمزگذاری شده، فعال گردد. برای هر پوشه‌ای که این شرایط را دارد و شما می‌خواهید روی آن‌ها محدودیت ورود قرار دهید، باید این مراحل را طی کنید.

به جهت غیرفعال کردن حفاظت Protection Leech براي یک مسیر خاص هم کافی است وارد صفحۀ تنظمیات آن شوید و از
قسمت Protection Disable روی Disable کلیک کنید.

برای مدیریت کاربرهایی که با رمز عبور می‌توانند وارد پوشۀ مورد نظر شوند، می‌توانید از قسـمت Users Manage روی Users Manage کلیک کنید. با این کار وارد بخشی از ابزار Privacy Directory خواهید شد که مربوط ساخت و تغییر رمز عبور کاربرانی است که آنها می‌توانند وارد پوشۀ رمزگذاری شده شوند. پس این ابزار به طور هماهنگی با ابزار Directory Privacy کار خواهد کرد.

هم اکنون که با سی پنل بیشتر آشنا شدید، می توانید جهت خرید هاست سی پنل یا مشاوره قبل از خرید با ما در ارتباط باشید.

در صورتی که قصد ارائه و فروش هاست سی‌پنل را دارید، می‌توانید با خرید سرور مجازی سی پنل و لایسنس سی‌پنل از زویپ سرور، نصب و کانفیگ‌های لازم را به کارشناسان شرکت بسپارید.

امیدواریم از این مقاله آموزشی زویپ سرور استفاده لازم را برده باشید.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.