۰
(۰)

قابلیت ساختن ایمیل به نام دامنه برای هر شخص از طریق سی پنل بسیار مفید است و از این رو اکثر وب‌سایت‌ها پل ارتباطی بین خود و کاربر را ایمیلی قرار می‌دهد که با سی پنل ساخته است مانند پل ارتباطی ما که info@zoip.ir است. اما گاهی اوقات برای شما ایمیل‌ها بسیار حیاتی است و نمی‌خواهید هیچ پیامی را از دست دهید و برای این کار شما می‌توانید از ابزار Default Address استفاده نمایید. مثلاً اگر شخصی به اشتباه به جای info@zoip.ir آدرسِ enfo@zoip.ir را وارد کرد با این ابزار می‌توانید آن ایمیل حتی با آدرس اشتباه را نیز دریافت نمایید. البته این کار برای ایمیل‌های جفنگ مناسب نیست و باعث اشغال فضای میزبانی شما می‌شود.

Default Address کجای سی پنل قرار دارد؟

به تب Email آمده و Default Address را انتخاب نمایید.

تنظیم آدرس پیش فرض در سی پنل

  1. Send all unrouted email for the following domain: از این فهرست کشویی دامنه‌ای که می‌خواهیـد همه‌ی ایمیـل‌های بی‌هدفش را مدیریت کنید را انتخاب کنید.
  2. Current Setting: تنظیم جاری ایمیل‌های بی‌هدف برای این حساب را می‌توانید ببینید. حالا باید یکی از گزینه‌های زیر را انتخاب کنید که هر کدام یک کاری را برای شما انجام می‌دهند.
  3. Discard the email while your server processes it by SMTP time with an error message: با انتخاب این گزینه ایمیل‌های ارسالی بی‌هدف دور ریخته می‌شوند. البته به همراه ارسال یک پیام به فرستندۀ نامه که این متن را شما باید در فیلد پایین این گزینه وارد کنید.
  4. Forward to Email Address: با انتخاب این گزینه نامه‌های بی‌هدف به یک نشانیِ ایمیل دیگری پـاس داده می‌شوند. این نشانی را باید در فیلد پایین این گزینه وارد کنید و این ایمیل می‌تواند هر نوع ایمیلی باشد. حالا اگر Options Advanced باز باشد، تنظیمات بیشتری هم وجود خواهد داشت که از این قرار است:
  5. Forward to your system account: اگر این مورد را انتخاب کنید، ایمیل‌های بی‌هدف رسیده به حساب سیستمیِ فرد روی سرور ارسال خواهند شد.
  6. Pipe to a Program: با انتخاب این مورد می‌توانید ایمیل‌های بی‌هدف رسیده را به یک برنامه که روی فضای میزبانیِ شما نصب است هدایت کنید و آنها را به نوعی خاص‌تر مدیریت کنید.
  7. Discard (Not Recommended): اگر این گزینه انتخاب شود، ایمیل‌های بی‌هدف رسیده دور ریخته می‌شوند و دیگر هیچ اتفاق خاص دیگری نخواهد افتاد. بهتر است اگر می‌خواهید این گزینه را انتخاب کنید، گزینـۀ اول را انتخاب کنید که اگر فردی هم نامۀ بی‌هدفی هم ارسال کرد، بداند که آن نامه به دست شما نرسیده است. چون یک پیام خطا برای او به صورت خودکار ارسال خواهد شد.

هم اکنون که با سی پنل بیشتر آشنا شدید، می توانید جهت خرید هاست سی پنل یا مشاوره قبل از خرید با ما در ارتباط باشید.

در صورتی که قصد ارائه و فروش هاست سی‌پنل را دارید، می‌توانید با خرید سرور مجازی سی پنل و لایسنس سی‌پنل از زویپ سرور، نصب و کانفیگ‌های لازم را به کارشناسان شرکت بسپارید.

امیدواریم از این مقاله آموزشی زویپ سرور استفاده لازم را برده باشید.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.