۰
(۰)

کش وردپرس چیست

کش راه‌حلی ست برای ذخیره‌سازی نسخه استاتیک وب‌سایت شما، این موضوع به وردپرس اجازه می‌دهد که در حین اجرای اسکریپت‌های سنگین PHP به‌کار خود ادامه دهد که نتیجه این کار عملکرد بهتر و سریع‌تر سیستم شما است.

راه حل‌های زیادی برای ذخیره‌سازی وجود دارد که شما می‌توانید از هریک از آن‌ها استفاده کنید، اما ساده‌ترین و بهترین این روش‌ها استفاده از افزونه‌های وردپرسی است. WP Super Cache و W3 Total Cache دو تا از افزونه‌های بسیار کاربردی هستند که شما می‌توانید برای خالی کردن کش وردپرس خود از آن‌ها استفاده کنید.

این افزونه‌ها اغلب به‌راحتی مانند رابط کاربر استفاده می‌شوند، درواقع این افزونه‌ها کنترل اینکه چه چیزی وارد حافظه پنهان می‌شود را بر عهده دارند و بررسی می‌کنند که چه موقع محتوای درون آن منقضی می‌شود و اینکه چه موقع این حافظه باید پاک شود.

اگر شما از یک برنامه نرم‌افزاری (فایروال) جهت بالا بردن امنیت سایت خود استفاده می‌کنید، این برنامه‌ها حافظه پنهان خود را دارند که باعث می‌شوند سرعت سایت شما بالا رود و در کاهش خرابی نیز نقش دارند.

هدف استفاده از حافظه پنهان سرعت بخشیدن به سایت و بهبود بخشیدن کارایی سایت می‌باشد. بااین‌حال گاهی اوقات استفاده از حافظه پنهان باعث می‌شود که شما تغییرات اعمال‌شده را مشاهده نکنید. به همین دلیل نیاز به پاک کردن حافظه پنهان دارید.

حالا اگر می‌خواهید کش سیستم خود را خالی کنید باید مراحل زیر را طی کنید.

حذف کش وردپرس-راهنمای گام به گام

 اهمیت پاک کردن کش در وردپرس

آیا تا به حال با موقعیتی مواجه شده اید که به نظر می رسد تغییراتی که در وب سایت وردپرس خود ایجاد کرده اید بلافاصله به اجرا در نیامده است ؟ این می تواند به دلیل ذخیره اطلاعات قدیمی سایت شما باشد. مثل داشتن یک میز پر از آشفتگی است که پیدا کردن چیزی که نیاز دارید به یک دردسر تبدیل می شود.

مرحله ۱: دسترسی به داشبورد وردپرس

برای شروع فرآیند پاک کردن کش، به داشبورد وردپرس خود وارد شوید. پس از ورود به سیستم ، به پنل مدیریت بروید

مرحله ۲: پیدا کردن تنظیمات کش

بعد ، تنظیمات کش را پیدا کنید. این ممکن است بسته به افزونه ذخیره سازی که استفاده می کنید متفاوت باشد. برای ادامه به دنبال گزینه هایی مانند “Clear Cache” ، “Purge Cache” یا “Empty Cache” باشید.

مرحله ۳: پاک کردن حافظه پنهان

اکنون لحظه حقیقت فرا می رسد. برای حذف تمام داده های ذخیره شده حافظه پنهان ، روی دکمه پاکسازی حافظه پنهان کلیک کنید.

مرحله ۴: تأیید پاکسازی حافظه پنهان

پس از پاک کردن حافظه پنهان ، ضروری است که تأیید کنید که این فرآیند موفق بوده است. وب سایت خود را در یک پنجره ناشناس یا خروج از سیستم ببینید تا تغییرات را بلافاصله مشاهده کنید.

مرحله ۵: پاکسازی خودکار حافظه پنهان

برای جلوگیری از مشکلات ذخیره سازی آینده ، تنظیم پاکسازی خودکار حافظه پنهان را در فواصل منظم در نظر بگیرید. این تضمین می کند که وب سایت شما همیشه با سرعت و عملکرد مطلوب خود کار می کند.

نتیجه گیری

به طور خلاصه ، پاک کردن کش در وردپرس یک کار ساده اما مهم برای حفظ کارایی و سرعت سایت شما است. با پیروی از این مراحل ، می توانید اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما همیشه آخرین به روزرسانی ها را بدون هیچ مشکلی نمایش می دهد. بنابراین ، اجازه ندهید که cache clutter شما را کند کند-declutter و تماشای وب سایت خود را درخشان!

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.