۰
(۰)

هدف ما همیشه این بوده که SPanel را تا حد ممکن و به طور مکرر رشد و به‌روزرسانی کنیم. و حالا بهتر شده است!

علاوه بر موارد معمول، نسخه جدید SPanel شامل رفع چندین باگ و بهبودهای متعدد است. بهترین بخش این است که ما چندین ویژگی هیجان‌انگیز را راه‌اندازی کرده‌ایم!

مدیریت سرور پایگاه داده

در زیر بخش نرم‌افزار در رابط کاربری مدیر، مدیریت سرور پایگاه داده قرار دارد. این امکان را به شما می‌دهد تا سرورهای پایگاه داده‌ای که بر روی راه‌حل میزبانی خود نصب و اجرا کرده‌اید را مدیریت کنید. شما همچنین می‌توانید به تمام پایگاه‌های داده MariaDB از طریق PhpMyAdmin با دسترسی ریشه دسترسی داشته باشید، خدمات را مجدداً راه‌اندازی کنید، پرس‌وجوهای پایگاه داده در حال اجرا را مشاهده کنید و در صورت نیاز هر یک از آنها را متوقف یا خاتمه دهید.

ادغام PostgreSQL

درخواستی‌ترین ادغام در چند ماه گذشته اکنون منتشر شده است! شما اکنون می‌توانید به راحتی آخرین نسخه پایدار PostgreSQL (نسخه ۱۵) را از رابط مدیریت SPanel دریافت کنید. هنگامی که مدیریت سرور پایگاه داده را باز می‌کنید، از شما خواسته می‌شود آن را نصب کنید. پس از اتمام، تمام کاربران روی سرور قادر خواهند بود پایگاه‌های داده و کاربران PostgreSQL را ایجاد و حذف کنند. علاوه بر این، آنها همچنین می‌توانند از طریق PhpPgAdmin آنها را مدیریت کنند.

تنظیم نسخه PHP هنگام ایجاد حساب

اکنون می‌توانید نسخه پیش‌فرض PHP را برای هر حساب جدید مستقیماً از فرآیند ایجاد تنظیم کنید. کاربران همچنین می‌توانند هنگام افزودن زیر دامنه‌ها یا دامنه‌های جدید در یک حساب موجود، نسخه PHP را انتخاب کنند.

لاگ کندی PHP

با فعال کردن لاگ کندی PHP، شما قادر خواهید بود حداکثر زمان اجرای هر اسکریپت PHP در حساب خود را تنظیم کنید. اگر اسکریپت در این زمان موفق به اجرا نشود، سیستم اجرای آن را با اطلاعات دیباگ در مورد زمانی که واقعاً طول کشیده، ثبت خواهد کرد. شما همچنین می‌توانید به راحتی هر تابع PHP در کد خود را که باعث کندی وب‌سایت شما می‌شود، پیدا کنید.

تعلیق خودکار در تاریخ مشخص

هنگامی که می‌خواهید یک حساب را تعلیق کنید، اکنون می‌توانید این کار را بلافاصله از رابط مدیریت انجام دهید یا تاریخی را تعیین کنید که SPanel به طور خودکار آن را تعلیق کند.

پشتیبانی از رمزگذاری و ZIP

هنگام ایجاد یک آرشیو یا پشتیبان جدید از وب‌سایت خود، اکنون می‌توانید نوع آرشیو را تنظیم کنید – tar.gz یا zip. علاوه بر این، می‌توانید فایل‌ها را رمزگذاری کنید، به طوری که هیچ کس جز شما نتواند به داده‌ها دسترسی پیدا کند.

اعلان‌های تجاوز از حد ایمیل در ساعت

اگر هر یک از حساب‌ها در سرور از حداکثر تعداد ایمیل در ساعت که توسط مدیر تنظیم شده است، تجاوز کند، از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

در مورد بهبودها، دو مورد اصلی وجود دارد که قطعاً باید در مورد آنها بدانید:

تغییر به Gmail

رکورد SPF اکنون به طور خودکار در زون DNS پیکربندی خواهد شد و به سرورهای ایمیل Gmail اجازه می‌دهد پیام‌های ایمیل تأیید شده را از دامنه شما ارسال کنند. ما همچنین گزینه‌ای برای وارد کردن رکورد DKIM که Gmail برای دامنه شما تولید کرده است، اضافه کردیم. به لطف این، تمام ایمیل‌های شما ۱۰۰٪ تأیید شده هستند که به طور قابل توجهی احتمال علامت‌گذاری به عنوان اسپم را کاهش می‌دهد.

بهبود برندسازی

علاوه بر آپلود لوگوی خود و تنظیم نام برند، اکنون می‌توانید یک فاویکون سفارشی را نیز جایگزین فاویکون پیش‌فرض SPanel کنید.

تا زمانی که این مقاله را به پایان برسانید، ما مجموعه کاملاً جدیدی از به‌روزرسانی‌ها را برای شما آماده خواهیم کرد. فکر می‌کنید چیزی را از قلم انداخته‌ایم؟ از بخش ویژگی‌های SPanel ما بازدید کنید و به ما بگویید به چه چیزی نیاز دارید. احتمالاً آن را در یکی از به‌روزرسانی‌های آینده ما خواهید دید.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.